Sunday, October 14, 2012

hi

After a whole life of drawing everywhere, a nightmare of a college experience, and facing some seriously boring work, I decided to publish my drawings in this blog.

My name is Gemma Gené, I’m a twenty something (a lady never tells her age) architecture grad, I just finished college, just married and I still don’t know what do I want to be when I grow up…I’m sure this blog is not going to help me with this subject, but I expect to be constant, or at least have fun with it!

Thank you for reading/looking…feel free to post a comment!

Gemma


Después de una vida de dibujar en todas partes, una pesadilla de carrera, y ante la idea de trabajar en un sitio horriblemente aburrido, he decidido publicar mis dibujos en este blog.

Me llamo Gemma Gené, soy una arquitecta recién licenciada de veintipico (una señorita nunca dice su edad), acabo de acabar la carrera, me acabo de casar y aún no sé que quiero ser de mayor…Estoy segura que este blog no me va ayudar en este aspecto, pero espero ser constante o al menos pasarlo bien!

Gracias por leer/mirar…sentiros libres de comentar!

Gemma

1 comment: